tisdag 1 juni 2010

ambassadsklänningen

Idag ger jag er... ett modebloggsinlägg. Den här klänningen köpte jag för att ha något representabelt att ha på mig på 17 mai-mottagning anordnad av norska ambassaden i KL. Jag försökte föreviga kreationen på bild, men det gick mindre bra speciellt som Stefan var i Sverige. I alla fall kan ni få en känsla av vad jag bar när jag äntrade salen till filharmonikernas musik, smaskade på norsk lax och grattisvin. Tänkte även bära den på veckans ambassadevent, svenska ambassadörens avskedsmiddag. Thus: It is my ambassadsklänning.

I övrigt är jag som ni ser på bilderna, lika glad som jag brukar vara, men åh, vad jag saknar er ibland. Speciellt när jag hör om att ni gör en massa saker som jag vill vara en naturlig del av.

4 kommentarer:

  1. Du verkar inte ha det ledsamt i alla fall.Kul att du har det så bra!Men jag skulle gärna vilja vara, där på den finna ön,den såg ju helt sagolik ut.
    Ambassad stasen såg man inte mycket av.

    SvaraRadera
  2. Vad vackar du är:D Väldigt fin klänning, det man såg av den!! Snart snart snart kommer kanske jag också att ligga på den där stranden på paradisön!/sis

    SvaraRadera
  3. superfin klänning ;) me like! snart har jag sommarlov!! bara en rapport som ska in nu. Känns sjukt, tur att jag har resan o se fram emot hela sommaren :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket från er alla! Ja, stranden i perhentian känns definitivt längre än en vecka bort - även för mig.

    SvaraRadera