lördag 26 juni 2010

midsommar (sort of)























Precis som vid Valborg blir det inte så mycket stämning vid svenska högtider. Fast vi åt lite sill, knäckebröd och så vidare. Dessutom hade en fabulous jordgubbstårta bakats. Inte dåligt! I övrigt tror jag att jag börjar bli gammal. Jag vaknade halv fem igår och var på kontoret sju. Haha, något är fel. Sen hade jag en väldigt konstig midsommarnattsdröm. Jag drömde att jag och Emma hittade fler och fler kattungar hemma. Sen insåg vi att vi inte kunde ta hand om alla och ändå hittade vi bara fler. Freud, vad betyder detta?
Hoppas er midsommar var fin och varm!





4 kommentarer:

  1. kan förstå att det är svårt att fira midsommar om man är så långt hemifrån. Men det såg ju bra ut, vilken härlig tårta. Kattungar har vi hittat här hemma,Lilly har tre söta en vit en som ser ut som Tovar den är ljusgrå en svart som spottar o fräser. Emma gör tappra försök att tämja dom. Lilly flyttar på dom så de inte kan nås.Kanske är det därför du drömt om katter.kram mamma

    SvaraRadera
  2. Åh, jag KRÄVER fotobevis på dessa godsaker! ASAP Kramar

    SvaraRadera
  3. Johanna tro det eller ej men jag e riktigt förtjust i Joels katt, som bor hos hans mamma,den e såå söt!! :) och kisse sover med oss när vi e där och hon har varit här o hälsat på några nätter också :P kanske slutar de med att jag skaffar en kattunge nån gång i framtiden trots allt :P

    SvaraRadera
  4. Åh, jajaja! Älska kattungar! I want it right now! Här är inte så många katter. Och de man ser är alldeles supersmala och svansen är avklippt=(

    SvaraRadera