tisdag 8 juni 2010

Sitter och slänger i mig lite middag och vill även glatt annonsera att dessa två pluttarna kommer att återförenas i Malaysia om ca 2 månader. Fantastiskt! Jag hade djupa reservationer angående huruvida Mindys resa hit faktiskt skulle bli av. Men så blir det!

Jag som är lite nere eftersom min närmsta resekompanjon och skrattfest-maestro Kartika åkt hem. Det kommer bli så kul. Först får jag vissa Mems KL och Malaysia och sen några veckor senare Mindy. Inte fler av mina favoritpersoner som vill komma ner!?

4 kommentarer:

  1. Haha nä men säger jag att jag ska komma ner så kommer jag ju ner ;) de ska bli helt fantastiskt!! Bilden är kanske inte lika fantastisk...hehe :P <3

    SvaraRadera
  2. Vill?? JA!!! Kan? tyvärr inte=(

    SvaraRadera
  3. vill inte eller kan inte... det är en jävla skillnad =)

    SvaraRadera
  4. alla undrar hur jag ska klara mig där borta, tydligen så har folk inte särskilt höga förväntningar på mig när jag e på resande fot...men jag säger bara, men hallå Johanna ska ta hand om mig ju :P hehe så du vet ;)

    SvaraRadera