söndag 27 juni 2010

Sisterhood of dresses

Emma, midsommar 2010
Johanna, midsommar 2010
Det här är ju helt fantastiskt! Fastän att jag och syster nu är uppe i en rekordnotering för antal dagar vi inte synts märks det att vi är lika. Det är kanske bara jag som tycker att våra klänningar är lika!?=)
Idag har jag varit på kort visit i New York med Akin, tagit farväl av Stefans föräldrar och skrivit massa mail. Sorry att jag varit lite seg på att svara på dem, men nu hoppas jag att alla har fått.

8 kommentarer:

  1. ÅÅÅ typiskt du tog en bild där jag ligger inne med en gris-min! aja den får man bjuda på:D snart ses vi ju!/sis

    SvaraRadera
  2. haha, JAG bjuder på den! Om din är en grismin vad tusan ligger jag inne med. Synes inom 2 veckors tid... right!? puss

    SvaraRadera
  3. ni e båda två så söta i era blommor ;) flowerpower! Beso

    SvaraRadera
  4. blomme systrarna! ursäkta om jag fått en knäpp och kör wakka wakka hela denna månad

    SvaraRadera
  5. men är faktist WM glöm ej detta faktum......

    SvaraRadera
  6. + ngn av er fixa facebook+spotify kan vi ju exchanga litta musik!
    / en som älskar music quizzzzzz

    SvaraRadera
  7. Haha. Anders, jag älskar att du fyllekommenterar klockan fyra på morgonen! Waka, waka på dig! Skriv ett mail någongång så är det lättare att svara ju. Puss

    SvaraRadera
  8. Mindy: Det är många som säger att jag och Emma är blommor. Jag en markros och hon en tulipan ;)

    SvaraRadera