måndag 31 maj 2010

Tillbaka från paradiset.

Kom hem klockan fem imorse och har nu arbetat. Tyckte det var dags att lägga in bilderna från helgen...


Det är bara så konstigt, för jag kan inte riktigt ta in hur vackert Perhentian är. Bild efter bild är ett vykort. Och jag var där. Igår. Och i hela tre dagar. Både på stranden och under ytan är det en av de finaste platser jag någonsin varit på. Det är absolut inte omöjligt att jag åker dit igen. Det här är absolut något av det vackraste Malaysia har att erbjuda. Titta och njut!



7 kommentarer:

  1. Underbart! Hoppas du hade det grymt. Jag var på barndop, Frans skrek som en stucken gris men det var mysigt ändå. Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilket paradis,så vackert. Hoppas du kopplade av ,o nu är du tillbaks till jobb. Tack för ett fint Morsdagskort,jag blev så rörd. Men så vacker är hon inte längre, åren sätter ju sina spår.I morron går vi in i sommarmånaden,vädret är som det är,10-14 gr sparsamt med sol lite regn då o då. Men Ryssvärmen är på väg hit stod det på löpsedlarna idag Får väl se,hur det blir med det. Tusen kramar från mor

    SvaraRadera
  3. Såg superhärligt ut! :) Längtar såå tills vi kommer, då kanske du e me på en tur igen me oss ;) puss

    SvaraRadera
  4. Olivia: Så fint med barndop, jag tänker mig mycket lågklackade skor, mintgrönt och flugor :) Av någon anledning

    SvaraRadera
  5. Mams: Kom det fram i tid? Jag menade varje ord jag skrev=) Du skulle verkligen ha varit med ute på ön, även om du nog inte gillat varken buss- eller båtturen. Men stranden och vattnet var precis i din smak. Hoppas du får sol hos dig snart! kramar

    SvaraRadera
  6. Mindy: Betyder detta att ni verkligen kommer!? Jag kan inte fatta det! Helt sjukt underbart roligt juh! Jag har inte låtit mig själv hoppas riktigt än.

    SvaraRadera
  7. japp vi har bara misslyckats lite me bokningen, men de kommer bli av. Tyvärr gick priset upp lite för vi väntade några dagar. Men snart ska de va klart ;)

    SvaraRadera