tisdag 15 juni 2010

No hustle

Så här trött, men glad kan man vara när man PR:ar från hotellrummet. Haha, och jag har bytat om/släppt ut håret sen jag kom tillbaks, don't you worry.
Lite city view innan solen gick ner.


1,5 dag av mässa i Singapore avklarade, 3 to go. Både igår och idag har alles varit gut. Härligt positiva och nätverkande människor som jag jobbar med dessutom. Jag vet inte allt vad jag har gjort de senaste dygnen, kommer inte riktigt ihåg. Mycket hoppas jag så jag inte är trött i onödan. Haha, under cocktaileventet som vi hostade i eftermiddags fann jag mig själv lotsa runt två journalister, ta pressbilder och försöka filma talarna. Kändes lite som att anordna en megasittning på något sätt exklusive potatiskastning och "Röda havet".

Det där med att ta pressbilder var kanske inte min grej speciellt som jag inte riktigt hunnit lära mig kameran än. Min förhoppning är dock att länk till en förstklassig artikel inklusive bildspel ska kunna publiceras här imorgon. Fingers crossed! Jag offrade kvällsmat på china town för det om inte annat.

Well, nog om det, störst idag är ju ändå att Josse fyller 25! Twenty five, we are talking grown up here. Dessutom köpte hon ett hus förra veckan. Jag kommer aldrig hinna ifatt. Kanske med att fylla 25, men inte resten. Stort grattis, frugan!

2 kommentarer:

  1. verkar kul i singapore. Du ser pigg ut. Korten på dej själv blir ju bra. Idag har vi lite sommar 23grader,skönt.Ha det fortsatt bra. KRAM från mamma

    SvaraRadera
  2. dina bilder kan ju omöjligt ha blivit sämre än dom jag tog på studentfesten i lördags, hade inte mkt o ta av då gästerna inte var några solstrålar direkt :P men men jobb som jobb lr :) hoppas de går bra för dig de sista dagarna också! Ska fira Vickan o Danne i Sthlm i helgen ;) Puss

    SvaraRadera