lördag 19 juni 2010

Really!? Is it!?


Saker som hänt de senaste dygnen är verkligen bisarra. Jag vet att jag alltid haft en förmåga att träffa konstiga människor och hamna i situationer som är udda. Men det vette tusan om inte detta tar priset. Jag skulle kunna berätta här, men eftersom jag vet att det här kommer bli föremål för mången berättelser i framtiden sparar jag det materialet. Singapore kan i alla fall vara riktigt freaky uppenbarligen.

Bara att skratta åt det! Ni får lite nyckelord: porrkung, rullstolsrace, bröstvibrator, kyss på halsen, norrländsk feminism, Tokyodejt?.

Ja, jag kände att jag behövde lite retail therapy och gick till Pavilion och till min lycka hade Forever 21 fått in dessa i 36:or. Med tanke på singaporevistelsen sminkade jag mig inte och gick nästan ut i sovtöjet. Men nejdå, det hjälpte inte. Den här historian drar jag imorgon eftersom visst bildbevis finnes. Den är nästan den mest surrealistiska.
Nu blir det Pinchos med akin, jonathan och resten av aussiesarna. Bröllopsyra på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar