onsdag 9 juni 2010

supermalay?


Jag vet inte riktigt om jag förstått hur livet är i Malaysia. Som tur är får jag lite lektioner då och då från äkta malayer. Här är bilder från en typisk söndag i Malaysia. Vad vi gjorde? Åkte runt i Akeesh's bil och besökte sammanlagt tre shopping malls och såg en bio(Shrek). VI åt curry mee, ameer åt chicken poridge. Vi drack 100plus, ameer drack ribena. Vi letade i en kvart efter en parkeringsplats som låg nära hissarna. Vi parkerade bilen "like it is hot" utanför akins nya crib. All in all en väldigt långsam söndag. Och jag blev inte uppstressad för det, men så'n e jag. Inget konstigt med det.

2 kommentarer:

  1. Ikke tenk på det.

    Låter grymt! Och jag blev mkt uppiggad av att höra din röst idag=)

    stor puss!

    SvaraRadera
  2. shit, vad jag saknar norska! Fantastiskt språk, blir varm bara av att tänka på det.

    Mjao! Din röst också. Lika korrekt uttal som alltid haha! Pussar

    SvaraRadera