onsdag 3 mars 2010

We're going all the way up

Det här inlägget borde förmodligen handla om att jag ska åka till Malaysia inom ett par timmar, men det kommer det bli tillräckligt med skriverier om senare. Istället vill jag skriva om hur otroligt inspirerande och kul det är att mina vänner lyckas hela tiden. Folk börjar nya jobb till höger och vänster tycker jag. Det är ingen ungdomsarbetslöshet här inte! Det bästa är att jag vet hur mycket folk har jobbat för att nå dit de är idag och att de verkligen är värda de jobb de får. Awesome, friends!

2 kommentarer:

  1. Men Johanna, asså jag har inte fått jobb på King, än iaf...bara så du vet de ;) lr de va kanske inte mig du menade host host, jag e ju rätt lyckad ändå :D have a safe trip! Beso

    SvaraRadera
  2. Eller så har man en extremt lyckad vän som fixar jobb åt en! Nej, men det är sjukt kul, jag blir inspirerad också. Jättepuss på dig!

    SvaraRadera