lördag 6 mars 2010

I can't get no sleep

Har tyvärr lite problem med sömnen inatt också, men hoppas att det kommer ordna upp sig förr eller senare.

Jag och Stefan åkte till China town ikväll och spanade in lite billiga varor. Dessutom åt vi sjukt billig middag för 15 kronor var (inklusive öl). Det var trevligt att komma bort från affärsdistriktet lite, även om china town är ganska turistigt.

Även om ingen ny bostad har hittats har jag nu ett nytt, malaysiskt nummer. Jag kommer alltså inte gå att nås på mitt gamla svenska. Om ni vill ringa/skicka sms (och det vill ni såklart), så är numret +60 122 27 68 97. Annars tycker jag att folk borde utnyttja skype, väldigt bra sätt att hålla kontakt.

Imorgon blir det uppenbarligen sovmorgon och sedan ska jag försöka sätta mig in i lite dokument för jobbet. Finns risk för att det blir ett dopp i poolen också. Över 30 grader är pretty hot!

Hoppas alla hemma har det fint!

2 kommentarer:

  1. Det löser sej nog snart med sömnen,tar lite tid. Har sett på melodifestivalen, andra chansen. Pernilla Wahlgren o Jessic andersson gick vidare till finalen. Sjukt billig mat blev ni mätta? Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja, jag fick sova under morgon och förmiddag i alla fall. Tur det är söndag :) Nej, har inte hunnit se melodifestivalen, har ju inte varit så insatt. Var det rätt låtar som gick vidare tycker du? Ja, visst blev man mätt =) Kramar

    SvaraRadera