tisdag 23 mars 2010

Morgonmöte

I Sverige på promenad till skola/jobb kanske man på sin höjd ser en dobberman. Här är det andra bullar. I morse, precis när jag kommit ner för trappan ser jag en grå fluffig apa spatsera på en elledning som korsar gatan. Som en del av staden liksom. Haha, jag var nog den enda som stannade upp och stirrade inför detta fenomen kan tilläggas. Mycket exotiskt.


Sen insåg jag att det var lite läskigt, för den klättrade uppför huset också. Tog ett fast tag om stuprännorna och klättrade uppåt och hoppade slutligen in på en balkong. Shit, tänk att vakna upp med en vild apa i lägenheten. Haha, det är ju nästan som att sova över med Pems :D

5 kommentarer:

  1. Men fy vad läskligt, asså med apan iaf :P jag skulle nog se mer än chockad ut om jag såg en apa på gatan, fast iofs här i Stockholm kan man stöta på en och annan skäcködla också :D

    SvaraRadera
  2. Apa kan du vara själv! drömde om att du petade på mig med en pinne i natt och nu blir jag kallad apa! fyy för!

    SvaraRadera
  3. tillslut har hon hittat hem ;)!jag citerar-(blir man behandlad som en apa får man sova som en apa) nu ska jag badmintonna. ha de!

    SvaraRadera
  4. Haha, alla känner apan men apan känner ingen :D

    SvaraRadera
  5. Haha, jag skulle också stannat upp :D

    Svar: Malaysia verkar helt underbart :) och även om jag vet vad jag vill plugga vet jag fortfarande inte exakt vad jag vill jobba med, hehe. men jag har ett par år kvar att fundera på det :) något inom media/kommunikation/reklam/PR hoppas jag på :)

    SvaraRadera