söndag 28 februari 2010

Bye bye baby

Självklart känns det vemodigt att lämna Lund. Det är ett liv som aldrig kommer komma tillbaka. En epok som går i graven helt enkelt. Och ja, Lund has been kind to me, men jag känner att vi är färdiga med varandra på något sätt. Jag och Lund har börjat gå på slentrian det senaste året och jag har allt oftare funnit mig på annan ort under helgerna. Det som jag kommer sakna är alla vänner som bor i Lund. Att råka springa in i bekanta på stan är så himla mysigt. Idag flyttade jag ut med hjälp av de kära syskonen. Imorgon återvänder jag till Lund för lite jobb, så vårt avsked skjuts upp ytterligare.

4 kommentarer:

  1. Jag kommer sakna dig mer än jag saknar Lund! Ta hand om dig vännen! :) Puss o en stor kram

    SvaraRadera
  2. Kommer sakna dig också hjärtat, så klart.

    SvaraRadera
  3. Vännen ha nu en riktigt grym resa, tänker på dig! Kommer du ha nått nytt telefonnr sen lr? Tänkte att de va säkrast o skriva här så länge :) Puss o have a safe trip!

    SvaraRadera
  4. hehe, thanks mate! Jag kommer ha mitt vanliga svenska nummer denna veckan ut, men sen får jag väl se till att skaffa ett nytt. Jag ska uppdatera angående detta.

    SvaraRadera