måndag 5 april 2010

Tystnad

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera bloggen. Jag får dels skylla på att det tar lång tid för IT-bolaget att dra in vår internetuppkoppling. Det skulle ha skett för en vecka sedan. Det andra jag skyller på är att jag har haft mycket att göra. Känner mig inte direkt utvilad efter helgen=)

Sammanfattning: Utgång onsdag och fredag. En lång busstur för att se eldflugor, en lång busstur hem för att det regnar för mycket för att se eldflugor. Bio. Städning. Försök att sova mig pigg.

Hoppas alla hemma har en fin påsk!

2 kommentarer:

  1. här har vi firat påsk som vanligt med letade av ägg
    och spelat kubb kul ?
    tycker du är ganska duktig på att uppdatera det är sämre med kommentarerna

    SvaraRadera
  2. Tycker det kommenteras till varje inlägg jag =)

    SvaraRadera