torsdag 29 april 2010

expat life

Idag har jag huvudvärk och är trött, men det är mitt eget fel. Bara att ta det med andra ord.

Ett problem med att jobba till tio på kvällen är att man bara kan träffa sina kompisar på nattklubbar. Så igår var jag på ladies night på Elixir och hängde med Akin, Sabrina, Karthika, Bojan och så vidare. Det var trevligt och det blev egentligen inte så sent. Dock var det möte imorse, så det blev tidig uppstigning. Fast nu är det ju inte många timmar till jag kan gå hem och sova. Väntar bara på att svenska lunchen ska sluta, så att jag kan ringa lite till.

Jag misstänker att en del av er ser framemot a walk in the park imorgon. Jag önskar verkligen att jag vore i Lund på denna högtidsdag, men det blir besök av STC:s Asienchefer istället och sen fest på Villa Puteri. Säkert bra det också.

7 kommentarer:

  1. De kanske hjälper lite att det inte kommer bli så fint väder som de va förra året...kanske till o med regn :( men efter regn kommer ju sol :) saknar dig massor, finns ingen jag hellre skulle spenderat valborg med ;) Puss

    SvaraRadera
  2. hej iår blir det inget bål på sulekärr valborgsmäss. vi ska på fest i boklunden, men vi bålar en annan dag.Nu slår björkar och bokerna ut naturen exploderar. Lovar försöka skicka lite vårbilder från dina hemtrakter. Ha en bra volborg KRAM mamma

    SvaraRadera
  3. jo visst blev det en walk in the park! men mellan 10.00 och ja 11.00 typ regn, sen FEST 12.00-ngt regn, sen fet jag ej hem till andré........får hoppas din siste var bättre! hälsningar en 0-1 mm on topp!

    SvaraRadera
  4. skrev sjukt oklart......vi gick hem vid halv 2 p.g.a regn, efter det hem till andré och parta lite.
    MVH 0 mm

    SvaraRadera
  5. blev nock ej så mycket klarare.......men du saknades i lund

    SvaraRadera
  6. ursäkta att jag skriver så mycket....var också litta trött i torsdags, såg barca-inter på båten iofs mellan 9-01 ändå sjukt trött dagen efter(28). Därför sjukt starkt att klara nattklubb...om du kände dig som mig dagen efter kan jag bara säga................................

    SvaraRadera
  7. alla kommentarer är välkomna =) Och jag saknade verkligen valborg i Lund igår. Inte minst som att alla andra på kontoret pluggat i Uppsala. De inser helt enkelt inte att valborg är bäst i Lund. Men ni vet ju ;)

    SvaraRadera