fredag 9 april 2010

snabbt depåstopp



Sitter och käkar lite lunch på kontoret för tillfället. Denna vecka har vi haft sales kick off för hela ASEAN-hubben på vårt kontor. Eftersom jag är en av tre i Sales teamet så... ja, har vi haft fullt upp. Dessutom kom vi med många nya, väldigt kreativa om jag får säga det själv, idéer. Nya idéer är kul... MEN, det är bara det att om man lägger fram en ny idé får man ofta ansvar för att implementera den också.



Result: A lot of work!


Men jag måste säga att det är fantastiskt att vara på en arbetsplats där man får möjlighet att utveckla och implementera sina idéer. Jag jobbar så mycket mer med marknadsföring än vad jag någonsin trodde jag skulle göra. Jag hoppas att jag snart kan lägga upp och visa lite av mitt arbete. Vi håller på för fulla muggar med att uppdatera vår hemsida, så där får ni gå in och kolla sedan. Youtube-filmen har ni kanske redan sett?



Ok, tjing på er! I eftermiddag kommer de och installerar internet i vår lägenhet... at last. Så det blir lite uppdateringar i helgen. Promise!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra Johanna! Du är så jävla grym! Och idag är det fredag (och judisk middag)
    PUSSSSS

    SvaraRadera
  2. Låter grymt kul!!
    Men länka gärna youtubefilmen ;) Jag vill också se!!! Puss

    SvaraRadera
  3. kul att höra att du har jobb,men det tycker väl du inte är fel.Skall bli kul att se ditt arbete.papps

    SvaraRadera