måndag 12 april 2010

Tittut!

Hallå från mitt glamorösa asiatiska rum!


Vill bara visa för er hur jag ser ut, så ni inte glömmer mig. Vill också att ni ska inse att jag inte är på någon glammig semester i fjärran östern. Är minst lika blek som när jag lämnade SWE. Är det inte jobb så är det antingen mörkt eller så är jag alldeles för trött för att gå ut och lägga mig i solen. Till motsats vad ni gör därhemma gör man allt för att hitta lite svalka i detta land. Så är jag iofs inte världens värme fan heller. Men jag tror att ni gjort det samma. Hoppas allt är bra med er. Ni får gärna också skicka/publicera lite bilder. Saknar svenska våren lite grann får erkännas.

3 kommentarer:

  1. hello du är dej då lik ser så piggelin ut fast det är sena timmen. mor din

    SvaraRadera
  2. De är faktiskt tagna på lördag förmiddag, så kanske inte så konstigt att jag fortfarande är pigg :)

    SvaraRadera
  3. Sötis, saknar dig!! Ska försöka ta några fina vårbilder, för de e verkligen såå fint här i Stcokholm nu när solen skiner och uteserveringarna fylls, och lägga upp på bloggen ;)

    SvaraRadera