torsdag 27 maj 2010

Mot Pulau Perhentian

Återigen dags för en city escape denna helg. Eftersom jag imorgon har den första public holiday under hela min tid här måste ju dessa TRE dagar utnyttjas. Vi är därför ett gäng som sticker till Perhentian, som är två öar som ligger på östkusten. Dessa är kända för att vara något av det bästa som det här landet har att erbjuda.

Den enda smolken i bägaren är att jag ska åka 9 timmars nattbuss dit och hem för att ha råd. Men det kan jag ta, med tanke på att jag imorgon förmiddag kommer ligga på den här stranden:

Hoppas ni också får en trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får de supermysigt vännen! Vill höra allt sen, och om vi borde planera in samma tur sen när vi kommer ;) för vet du vaaaad??!! Vi bokar resan i helgen!!!! :D Puss

    SvaraRadera
  2. Det kan du väl vara värd!Som jobbar o sliter på ert kontor.Ha nu så kul!

    SvaraRadera