onsdag 5 maj 2010

Effortless...

Har nyss kommit hem från jobbet. Vi har verkligen haft två awesome dagar! Känns skönt att den nya säljstrukturen som jag varit med och forma och implementera äntligen börja ge grymma resultat. Helt plötsligt går allt bara så lätt. Vi är inne i ett flow helt enkelt - and I like it!

Jag såg apan i morse på väg till jobbet förresten. Första gången på en månad, jag trodde nästan de hade skjutit stackaren. Men inte då. Tog givetvis ett foto.

Som ni ser vågade jag inte gå så nära. Den ser rätt läskig och stor ut. Tycker jag =)

6 kommentarer:

  1. Den ser nice ut tycker jag! Du vet räven som tog min converse? Pappa har börjat leka med den i trädgården! Känn på den du=)

    SvaraRadera
  2. Ser ungefär lika stor ut som Lillen, nog inget att vara rädd för systra min! En hund tog min ena sandal i Australien men det var nog tur för då slapp jag se ut som en mes i röda sandaler:D

    SvaraRadera
  3. Vad är detta för skohistorier? Jag kan lova att den är större än lillen. Den är större än Ollie. Och med MYCKET vassare tänder.

    SvaraRadera
  4. Haha, vi kände nog bara för att dela med oss om våra skor. Mina nya skor var för övrigt vita innan stadsparken på valborg, nu är de bruna:D

    SvaraRadera
  5. jag hade då inte klappat apan iaf! men jag köpte förresten ett par jättefina kilklackar på scorett för nån vecka sen, när vi nu pratar skor, som jag snart måste ta o inviga hehe :P

    SvaraRadera