onsdag 27 oktober 2010

Sett i Mauer Park

På loppmarknaden i Mauer Park kan man köpa både det ena och det andra. Mycket vintage, mat, cyklar och så vidare. Dessutom erbjöds mycket people watching och udda underhållning. Tyvärr började det regna, så jag hann inte ta så mycket foton, men två stycken som jag tyckte var värda att visa. Band som tydligen var regulars i parken. Tyckte dock de verkade lite bakis, eller så tyckte de bara det var lite kallt.


Fantastisk text på väskan. Jag tycker det är bra att man drar en tydlig gräns =)

Det var allt ovettigt för idag. Observera dock! Tre inlägg på fyra dagar.

Bis Bald!

6 kommentarer:

  1. kul att du visar oss lite från Berlin. Ser lite kyligt ut där, liksom vi har det här hemma. Har haft regn och rusk nu några dagar.Hoppas allt är bra! KRAM från mamma

    SvaraRadera
  2. jag e ju lite blind men va står de på väskan?
    Tycker dina uppdateringar e fantastiska ;) Puss

    SvaraRadera
  3. Men nu tycker jag det har blivit lite varmare igen. Åtminstone över 10 grader. Kramar

    SvaraRadera
  4. Du får ju trycka på bilden, så ser du den större. Annars står det "Kein sex mit Nazis"... :D

    SvaraRadera