måndag 11 oktober 2010

As time goes by

Då är dagen här. Åker till Berlin inom ett par timmar. Jag erkänner. Väskan är definitivt inte packad, men jag vet i alla fall vad jag vill ha med. Imorgon har jag introduktionsdag på jobbet och på fredag jobbar jag min första dag. Och till helgen kommer överraskande nog Sofia ner till Berlin. Så nära är det alltså denna gång. Ni kan bara hoppa på ett plan och på tre kvart är ni i min blivande hemstad. Känns lagom.

Samtidigt som det känns väldigt konstigt att redan åka iväg igen är jag väldigt excited över vad mitt nya jobb ska innebära, var jag i slutändan kommer att bo och vilka nya vänner jag kommer träffa. Man vet aldrig, men det brukar alltid bli super. Det är det enda mina erfarenheter säger mig. När jag stadgat mig i Berlin ska jag lägga upp lite bilder dels från mina fem veckor i Sverige och senare givetvis från my berlin life. Hörs snart!

2 kommentarer:

  1. I'm with u darling ;) hoppas du kommer trivas på nya jobbet o i nya staden! saknar dig redan, fast att vi inte hunnit ses hehe Beso!

    SvaraRadera
  2. jag trivs hittills tycker jag =) Katastrof att du ska till veberöd denna helg. Du får hälsa på min familj istället! Pussar

    SvaraRadera