tisdag 19 oktober 2010

hemmet

Jag kände att det blev lite väl tvära hopp mellan amsterdam och berlin. Jag spenderade ju trots allt fem veckor i Sverige hemma hos mor och far på gården. September i sverige var vackert. Jag hann umgås överraskande mycket med folk jag tycker om mest och vila upp mig lite. Berlin är bara bra och jag ska rapportera mer om mina förehavanden här, det lovar jag. Just nu får ni nöja er med att jag samlar intryck och trivs bra :) Fast saknar er givetvis.


Vacker kylig solnedgång vid Romeleåsen sista kvällen i Sverige.

Jag, up to my old tricks, på förfest i Malmö.

Patrik, så söt men ändå så busig.

3 kommentarer:

  1. tjena! alez gut? när kan man komma ner och hälsa på? MVH anders

    SvaraRadera
  2. Får tacka dig syster! nu e det godkänt tack för hjälpen. Hoppas det går bra i Berlin! hej hopp

    SvaraRadera
  3. Hej anders, och grattis! Sjukt kul!! Du får jättegärna komma och hälsa på när vill. Dock kan jag inte erbjuda sängplats, men billiga hostell finns runt hörnet. Macht spass!

    SvaraRadera