lördag 14 augusti 2010

it takes two...

Som ni har förstått har världens bästa syster varit och hälsat på och förgyllt mitt liv. Cameron highlands, vietnam, taman negara, perhentian och singapore givetvis. Dessutom har vi spenderat en massa tid i KL. Tack söstra mi!

Den här veckan har ramadan börjat och allt vad det innebär med irriterade människor, tomma restauranger och konservativ klädsel. Jag deltog på en muslimsk middag igår. Sällan har mina vänner varit så punktliga :)

Idag dyker ingen annan än mindy upp. Mer äventyrsrapportering kommer således senare.





2 kommentarer:

  1. Systern saknar KL mycket! I Sverige har det regnat varje dag sen jag kom hem!!! Inte klokt inte!!! Fina bilder du lagt upp, speciellt den bilden där vi ser ut som vuxna påskkärringar! Ett tips är att klippa ihop den bilden med en bild från när vi var små och var påskkärringar!Kramar från sis

    SvaraRadera
  2. KL saknar syster mycket! Påskkärringsbilden blir ännu obehagligare om man ser skinnflikarna som är lösa i mitt ansikte. Tyvärr fick bilderna på oss som små påskkärringar inte plats i bagaget. Det var det sista jag plockade ur dock :)

    SvaraRadera