tisdag 31 augusti 2010

Hemma?

På en väldans rolig toalett på favorit vietnamesstället dit jag och stefan tog kontoret på vår sista dag.
Utanför Sungei Wang, där en del pengar spenderats.

David fick en fiiiin "tack och hejdå"-present från mig och stefan. Han har tjatat om de där kinesiska lycko-katterna i en evighet. Så nu kan han ha en som ständigt vinkar på sitt skrivbord =)


Nu är jag återigen på europeisk mark. Det gick förvånansvärt snabbt. Jag sov hela vägen, så himla trött var jag.

Igår fick jag sällskap till flygplatsen av tre vänner. Tack så mycket för det! Jobbigt att ta farväl. Speciellt som att klm inte var så snälla. Alltid ska det handla om pengar.

Innan vi åkte till flygplatsen åt vi buka puasa på thailändsk restaurang. Givetvis prick 7.30. Yummie var det! Tom yam soup, Miang ... (den där rätten man äter i löv), grön curry och kyckling wok med cashewnötter.

Men nu, ska jag alltså göra amsterdam farligt. Olivia kommer snart. Herregud, vad kallt det är i gamla Europa förresten. Fick sätta på mig kavajen direkt. Och då har jag inte ens varit utomhus än. Alla här har jacka på sig. Väldigt exotiskt :) Bilder från kontinenten kommer till helgen.
Puss

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni har de gött i Amsterdam nu ;) ska bli skoj o prata mer när du e hemma igen! Jag har definitivt inte vant mig vid kylan än :P hade ju inte ens nån jacka här när jag kom tillbaka så de har varit kallt! Puss påre

    SvaraRadera