onsdag 7 juli 2010

9-5

Utsikt från nya kontoret. Nice, eh?

Hejsan! Det är onsdag, klockan är snart nio och jag är hemma! Det är helt fantastiskt. No more grave-yard shifts. Eller inte på typ tre veckor i alla fall. Jag tänkte fira med sömn. Jag har mest jobbat de senaste veckorna, så ni får lite bilder från kontoret. Imorgon kommer Emma och på fredag åker vi till Cameron =)



På mitt skrivbord står den konstigaste present jag någonsin fått. En kollega gav mig en rosa brevöppnare med en dansande klump på för ungefär en månad sedan. Jag ser den dock som ett token of appreciation.


Fredagsunderhållning. Vårt kontor ligger ju nära den amerikanska ambassaden, så här gick de 5000 demonstranterna förbi efter incidenterna med Ship to Gaza. Eftersom Israel inte är accepterat som ett land i Malaysia fick demonstrationerna riktas mot Israels viktigaste allierade - USA.

3 kommentarer:

  1. skönt för dej att få vila ut. Emma är i London nu,fick nyss ett meddelande,så hon är på väg.Ha så kul systrarna! KRAM mamma

    SvaraRadera
  2. Det kommer vi säkert att ha :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får jättemysigt, hälsa Emma! Snart bara en månad till tre tjejer till dyker upp ;) <3

    SvaraRadera